معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: فرمانداری‌ها باید بنا به دستور استاندار از خروج فراورده مرغ تولیدی از استان جلوگیری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نوراله حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از خروخ مرغ از استان برای تعدیل وضعیت این کالا در بازار جلوگیری شود بنابراین فرمانداران باید با جدیت به این موضوع ورود کنند ومشکلاتی در ارائه آمار از میزان تولید و عرضه مرغ وجود دارد و همین موضوع آسیب‌های زیادی به برنامه ریزی‌ها و رصد‌هایی که در این بخش انجام می‌شود وارد می‌کند.

او ادامه داد: در بازدید از چند مرغداری مشاهده شد به میزان کافی تولید ندارند و نهاده با تاخیر به دست مرغدار می‌رسد این در حالی است که آمار‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد.

حسن زاده بیان کرد: ماه مبارک رمضان در پیش است و باید برنامه ریزی‌های برای تامین و ذخیره سازی کالا‌های اساسی انجام شود، دستگاه‌های مرتبط باید برنامه‌های خود را اعلام کنند تا هر چه سریعتر اقدامات لازم در این بخش انجام شود و بالا بودن قیمت مرغ در استان‌های همجوار باعث می‌شود تا قاچاق و خروج مرغ از استان افزایش یابد و در استان با مشکلاتی در این بخش مواجه شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ذخیره مرغ منجمد در استان کافی نیست و باید برای ذخیره سازی کالای اساسی در استان هر چه زودتر تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.